Cats and Overwatch
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En falden i min kro - Fareeha

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Angela

Angela


Navn : Angela Ziegler
Alder : 22 år (50erne)
Race : Menneske
Job : Kroejer
Antal indlæg : 1129
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 5:52 pm

Jack bar så hurtigt han kunne sin sårede first mate mod Nattergalen. Fareeha havde taget en kugle i kampen, og den virkede til at have ramt uheldigt. Der var ikke meget tid. ”Angela!” kaldte han idet han fik dørene til krostuen op og fortsatte forbi folk, skubbede dem der ikke var hurtigere nok til at komme af vejen.

Angela så med det samme op da dørene blev åbnet og havde lagt øjne på kvinden i Jacks arme før hun hørte sit navn. ”Denne vej” svarede hun uden at spørge og åbnede døren ind til et af baglokalerne.
Tilbage til toppen Go down
Amari

Amari


Navn : Fareeha Amari
Alder : 26 år
Race : Menneske
Job : First mate på The Slipstream
Antal indlæg : 1241
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 5:59 pm

Fareeha lå i Jacks arme og prøvede at holde sig vågen, "... Jeg .. har det .. fint" insisterede hun bestemt, eller det skulle have været bestemt, men det blev knabt til mere end en svag hvisken. Forbandede blodtab e.e
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Navn : Angela Ziegler
Alder : 22 år (50erne)
Race : Menneske
Job : Kroejer
Antal indlæg : 1129
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:01 pm

Jack bar hurtigt Fareeha ind i baglokalet der var indrettet lidt som sygerum. Der var en seng.

"Læg hende på sengen, forsigtigt" instruerede Angela, imens hun allerede var igang med at tage krukker ned fra hylderne og fik råbt at hun skulle bruge kogende vand.

Jack lagde forsigtigt Fareeha på sengen og nikkede "du skal nok klare den" forsikrede han
Tilbage til toppen Go down
Amari

Amari


Navn : Fareeha Amari
Alder : 26 år
Race : Menneske
Job : First mate på The Slipstream
Antal indlæg : 1241
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:05 pm

Fareeha protesterede, og prøvede at tale tydligere og højere end før "... min plads er .. " hendes anstrengelser blev belønnet af et hosteanfald og hun måtte midlertidigt opgive at tale.
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Navn : Angela Ziegler
Alder : 22 år (50erne)
Race : Menneske
Job : Kroejer
Antal indlæg : 1129
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:07 pm

Angela kom hen til dem "spar på krafterne" sagde hun, mere som en ordre end et råd. Hun gik hurtigt og øvet åbnet Fareehas jakke og skar hendes bluse op.

Jack vendte hurtigt ryggen til dem og holdt blikket fra dem!
Tilbage til toppen Go down
Amari

Amari


Navn : Fareeha Amari
Alder : 26 år
Race : Menneske
Job : First mate på The Slipstream
Antal indlæg : 1241
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:11 pm

Fareeha prøvede at fokusere på den fremmede kvinde der tog hendes tøj af ... hvem var hun? Det var svært at danne sig et rigtigt billede i hendes omtågede tilstand, men en tanke stod klart. Hvem end hun var lignede hun en af guds engle der var nedsteget til jorden.

"...Hv...hvem..?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Navn : Angela Ziegler
Alder : 22 år (50erne)
Race : Menneske
Job : Kroejer
Antal indlæg : 1129
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:12 pm

Angela fandt hurtigt Fareehas sår.. hun tog.. sådan en dims folk bider sammen om "åben" sagde hun, og placerede den i Fareehas mund.. ikke noget med at bide sin tunge af her.
Tilbage til toppen Go down
Amari

Amari


Navn : Fareeha Amari
Alder : 26 år
Race : Menneske
Job : First mate på The Slipstream
Antal indlæg : 1241
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:17 pm

Fareeha åbnede munden og prøvede at finde ud af hvad der foregik, ".. mh..mh?" mumlede hun og prøvede om hun kunne komme op og sidde
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Navn : Angela Ziegler
Alder : 22 år (50erne)
Race : Menneske
Job : Kroejer
Antal indlæg : 1129
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:18 pm

Angela lagde vægt på Fareehas skulder og holdt hende bestemt nede "lig stille." sagde hun bestemt, imens hun gik igang med at få fjernet kuglen.
Tilbage til toppen Go down
Amari

Amari


Navn : Fareeha Amari
Alder : 26 år
Race : Menneske
Job : First mate på The Slipstream
Antal indlæg : 1241
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:19 pm

Fareeha skulle til at protesterer, hun tog ikke ordre fra civile, heller ikke civille engle, men så gik der et skarpt jag af smerte gennem hende og hun måtte bruge alt sin koncentration på at bide ned i læderet
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Navn : Angela Ziegler
Alder : 22 år (50erne)
Race : Menneske
Job : Kroejer
Antal indlæg : 1129
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:22 pm

Angela fik efter lidt tid fjernet kuglen. Hun kom hurtigt en blanding af urter mod hendes sår og gik igang med at få det sat fast. Hun var endnu ikke sikker på om nogle vigtige organer var ramt, men det ville hun snart.
Tilbage til toppen Go down
Amari

Amari


Navn : Fareeha Amari
Alder : 26 år
Race : Menneske
Job : First mate på The Slipstream
Antal indlæg : 1241
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:31 pm

Fareeha prøvede at fokuserer gennem smerterten, men det var næsten umuligt ... til sidst overgav hun sig til det uvisse og lå stille
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Navn : Angela Ziegler
Alder : 22 år (50erne)
Race : Menneske
Job : Kroejer
Antal indlæg : 1129
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:35 pm

Angelas blanding fik hurtigt blødningen under kontrol og hun patchede hende fint op med en lille bandagedims... nu var det tid til at sørge for der ikke var nogen indvendigt der var i stykker. Hun rejste sig op og tog endnu nogle flasker og gik igang med at lave en blanding

En falden i min kro - Fareeha Syar10
Tilbage til toppen Go down
Amari

Amari


Navn : Fareeha Amari
Alder : 26 år
Race : Menneske
Job : First mate på The Slipstream
Antal indlæg : 1241
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:37 pm

Fareeha lå og ømmede sig, de værste smerter havde lagt sig igen, men verden gjorde stadig brændende ondt og hun havde svært ved at se og tænke klart, "...?"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Navn : Angela Ziegler
Alder : 22 år (50erne)
Race : Menneske
Job : Kroejer
Antal indlæg : 1129
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:39 pm

Angela kom blandingen i en god vin. Hun gik hen ved siden af Fareeha og trak læderstykket ud af hendes mund "drik" sagde hun, blidere end før, og satte flasken for Fareehas læber.
Tilbage til toppen Go down
Amari

Amari


Navn : Fareeha Amari
Alder : 26 år
Race : Menneske
Job : First mate på The Slipstream
Antal indlæg : 1241
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:42 pm

Fareeha missede med øjnene og drak noget af vinenen, før hun overhovedet nåede at tænke, så stoppede hun med at drikke og rynkede brynene .. hvad hvis det var forgiftet?
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Navn : Angela Ziegler
Alder : 22 år (50erne)
Race : Menneske
Job : Kroejer
Antal indlæg : 1129
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:43 pm

"Drik" gentog Angela, og hældte lidt mere i hende. Det var en blanding af noget beroligende, smertestillende og helbredende.
Tilbage til toppen Go down
Amari

Amari


Navn : Fareeha Amari
Alder : 26 år
Race : Menneske
Job : First mate på The Slipstream
Antal indlæg : 1241
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:45 pm

Fareeha prøvede at stritte imod .. men kvindens blide stemme fik hende til at samarbejde mod sin bedre overbevisning og hun drak .. jo mere hun drak jo sværre blev det at gøre modstand, men jo mere fortog smerterne sig også
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Navn : Angela Ziegler
Alder : 22 år (50erne)
Race : Menneske
Job : Kroejer
Antal indlæg : 1129
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:47 pm

Angela lavede nogle beroligende lyde "sov.." opfordrede hun, et råd der ville være.. vanskeligt at modsige med den bryg hun havde lavet >_> så gik hun ellers igang med at finde helbredene sten og amuletter!
Tilbage til toppen Go down
Amari

Amari


Navn : Fareeha Amari
Alder : 26 år
Race : Menneske
Job : First mate på The Slipstream
Antal indlæg : 1241
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:49 pm

Fareeha prøvede at holde sig vågen, men giften var for stærk ... Hendes sidste tanker inden hun gled bort var at Admiral Morrison måtte blive skuffet, hvis hun døde nu ...
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Navn : Angela Ziegler
Alder : 22 år (50erne)
Race : Menneske
Job : Kroejer
Antal indlæg : 1129
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:51 pm

Da Fareeha var i en stabil tilstand, snakkede Angela lavmeldt med Jack... jo, Fareeha var skadet, nej hun regnede bestemt ikke med at hun ville dø. Men hun havde brug for hvile. Ja, Fareeha var velkommen til at blive her, nej penge ville bestemt ikke være nødvendigt. Jo hun ville holde hende sikker, ja Jack kunne tage tilbage til sit skib.. han var altid velkommen. En uge ville hun tro. Ja.
Tilbage til toppen Go down
Amari

Amari


Navn : Fareeha Amari
Alder : 26 år
Race : Menneske
Job : First mate på The Slipstream
Antal indlæg : 1241
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:53 pm

Fareeha sov roligt og fredfuldt, tungere end hun ellers gjorde og kun med trygge drømme

//skip?//
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Navn : Angela Ziegler
Alder : 22 år (50erne)
Race : Menneske
Job : Kroejer
Antal indlæg : 1129
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:56 pm

//Yes xD//

Det blev den næste morgen! Fareeha var blevet forbundet ydeligere. Hendes bluse var væk, men hun var forbundet således:

En falden i min kro - Fareeha Pige10

Hendes jakke lå pænt foldet på et bord ved hendes side.
Tilbage til toppen Go down
Amari

Amari


Navn : Fareeha Amari
Alder : 26 år
Race : Menneske
Job : First mate på The Slipstream
Antal indlæg : 1241
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 6:59 pm

Fareeha vågnede og missede med øjnene, hvor var hun? Hvad var der sket? Der havde været kamp. Hun var blevet såret. Jack havde flyttet hende. Englen .. giften?! Hun satte sig brat op og så sig omkring, på vagt over for trusler.
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Navn : Angela Ziegler
Alder : 22 år (50erne)
Race : Menneske
Job : Kroejer
Antal indlæg : 1129
Join date : 12/08/17

En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitimeLør Aug 12, 2017 7:00 pm

Fareeha befandt sig i et lille, hyggeligt rum.. det var simpelt indrettet, men i varme farver.. og der var en sød duft af nybagt brød og vin. Omkring på hylderne omkring hende stod der krukker og flasker. På bordet ved hendes side stod et glas vin og et glas vand.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En falden i min kro - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: En falden i min kro - Fareeha   En falden i min kro - Fareeha Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En falden i min kro - Fareeha
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Dårligt nyt om din ven - Fareeha
» Trækker op til uvejr? - Fareeha
» Jeg har tænkt - Fareeha
» Travl med kunder ~ Fareeha
» Rigtigt GODT nyt - Fareeha

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Cats and Overwatch :: Tortuga :: Nattergalen-
Gå til: